4 Nisan 2013 Perşembe

CİLT BAKIM RUTİNİM


   Merhaba,
     Bugün sizlere cilt bakımı için her gün aksatmadan kullandığım ürünlerimi yazacağım. Maalesef sık sık ürün değiştiriyorum. Malum insan hep " acaba daha iyisini bulabilir miyim" diye soruyor kendine. Bazen de memnun olmadığı için değiştiriyor. Mesela daha önce clinique üç aşamalı bakım sistemini kullandım ama o alerji yapmaz denen ürünler bende kızarıklara neden oldu. Arayışlarım sürerken okuduğum bir yazıda araştırmalara göre pahalı cilt bakım markalarıyla, market ürünleri arasında seçim yaparken ürün içeriğine bakılması gerektiği yazıyordu. Bazen drugstore ürünlerin daha iyi sonuç verdiği paylaşılmıştı. Ondan sonra bütçemi de düşünerek etken maddeleri inceleyerek almaya başladım ürünlerimi. Bir hyaluronic acid içersin mesela, neme doysun cildim.
     Loreal gençlik şifresi denedim olmadı. Diadermine dr caspari ürünleri sonuç vermedi. Sonra bir ara market alışverişim sırasında Diadermine ürünlerinde indirim vardı. Bir ürün dikkatimi çekti. Hem sıkılaştırma, hem kırışık önleme hem de güneş koruyucu özelliği vardı. "Benim gibi üşengece daha ne olsun" dedim ve aldım. Bu ürün caspari ürünlerinden daha genç ciltlere önerilmesine rağmen daha iyi sonuç verdi. Dolayısıyla da gece kremi de eklendi. Sonra göz ve dudak çevresinde kullanılabilen kremi. Memnun muyum? Memnunum. Değiştirecek  miyim? Evet. Bilin bakalım niye? pure beauty narlı seri de gözüm var çünkü denemeden olmaz. Kullanan varsa yorumlarını yazarsa sevinirim. Merak ediyorum bu ürünleri. Sevgiyle kalın...                                                                                              
  1. Neutrogena yüz temizleme jeli: Bir tane lavaboda bir tane de duşta var.Temizlemesi güzel tahriş de etmiyor.
  2. Diadermine lift+augenkontur sıkılaştırıcı, kırışık önleyici, şekillendirici, pürüzsüzleştirici ve en güzeli dudak çevresinde de kullanılıyor.Yazısı buraya
  3. Diadermine lift+protection solaire: Gündüz kremi hem sıkılaştırıcı hem güneşten koruyucu kırışık önleyici.
  4. Diadermine lift+nutritive: Gece kremim. Yine sıkılaştırıcı ve yenileyici özelliklere sahip.                   40 yaş önerisi: Kendinizi asla ihmal etmeyin. Cilt bakımına erken başlayın, sonra pişman olmayın...

2 yorum :

  1. O yüz temizleme jeli benim favorim ! Çok güzel ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, evet, evet harika gerçekten yıkadıktan sonra yumuşacık bir his bırakıyor ciltte sevgiler...

      Sil