4 Nisan 2013 Perşembe

Diadermine LIFT+contour göz kremi

    Merhaba,
    Gözümün problemli bir yapısı var ve uzun denemelerden sonra bu ürün tüm isteklerimi karşıladı. Gözlerim doğuştan yumuk olduğundan yaşın ilerlemesi ile göz kapağım hepten düşmeye başlayınca ürün arayışlarına giriştim ve diadermine beklentilerimi karşıladı.

    Ürün sıkılaştırıcı ve kırışık önleyici etkiye sahip. Bunun yanında pürüzsüzleştirici ve yeniden yapılandıırcı etkisi var yani göz kontürünü düzgünleştiriyor.  Evet gerçekten yapıyor. Memnun kaldım.
   Ve sıkı durun benim gibi bir taşla iki değil birçok kuş vurmayı sevenler, Bu ürün dudak çevresinde inanılmaz  etkili. Sigara içtiğimden dolayı dudak çevresinde oluşmaya başlayan kırışıklarımı azalttı. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama dudak kontürümü de düzgünleştirdi sanki. O kadar memnunum ki kadınlar günü indirimlerinden yedeği de % 50 indirimle 27 liraya stoklandı.
40 yaş önerileri: Gözlerinin içine baktığınızda, sevgiden ve mutluluktan gözleriniz yaşarmıyorsa, Bilin ki o hayatınızı birlikte geçireceğiniz kişi değildir.
 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder