13 Mayıs 2013 Pazartesi

Watsons Anneler Günü Alışverişim

Merhaba,
Anneler günü alışveriş maceramızın ikinci durağı  +Watsons Türkiye  idi. Ahh ah sana ulaşmak için ne çektim be watsons. Topuklularla alışverişe gitme huyumdan vazgeçmem lazım. Ayaklarım davacı olacak öbür dünyada benden. Neyse güç bela bir saatlik bir turdan sonra watsons a ulaşabildim. Pek bir tenha idi. İyi ki bugün nöbetçi değil mişim dedim ya şöyle hafta sonuna kalmadan rahat rahat alışveriş yapayım. Burda almak zorunda olduğum ayıldığım bayıldığım sadece bir flormar rujdu. Ama çıkan sonuç şudur:

Watsons da daha önce rimmel 'in bu maskaralarını denemiş anneler gününde alır mıyım ki demiştim. Sonra unutmuşum. Gidince hatırlayıverdim almayı. Almayı hatırladım da hangisini denediğimi unuttuğum için ikisini de alıverdim. bakalım kirpik uzatıcı etkisini görecek miyim.11 lira
İşte o flormar delux shine ruj onu aldım. hemen kullandım. Azıcık fazla bastırıp kırıverdim bile o hali aldı. Ama çok hoş rengi. Ve sadece 8.75

Live clean argan yağlı saç bakım spreyi. Uzun zamandır almak istiyordum. Zira avon argan yağlı serum kullanıyorum ve çok memnunum, yazısı yazılacak. Bu daha doğal içerikli diye denemek istiyordum. AYnı etkiyi verirse  bununla devam edilecek. 23.90
Watsons  chilli firming body scrub aslında bu serinin body losyonunu almak istiyordum ama tahriş eder mi diye önce bunu deneyeyim dedim.9.99
Favori BB kremim yedeklendi. Karşılaştırmalı yazısı burada Fiyatı 11.25
Maybelline color tattoo on the on bronze 9 lira
Beauty formulas naneli ayak kremi 5.99
Ve gratis de 36.5 lira görüp de almadığım ecotools fırça seti alındı. Karşılaştırmalı yorumlanacaklar arasında.31.50 lira

4 yorum :

  1. Guzel bi alisveris olmus, en cok rimmel'i merak ettim :) Gidince denicem.

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten güzeldi. Rimmeli bende önceden denemiştim ama hangisini denediğimi unutunca ikisini de aldım. Sen unutma:)Ben de geldim ziyaretinize. sevgiler...

      Sil
  2. Çok hoş şeyler almışsın. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. Blogunu ziyaret ettim ve izlemeye aldım. Özellikle dekorasyon postların ilgimi çekti.Geniş bir zamanımda tek tek incelemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil