26 Mayıs 2013 Pazar

Avon Argan Yağlı Saç maskesi- Avon Argan Yağlı Saç Serumu Yorumum

    Merhaba,
    Sizlere Cilt bakım rutinimi daha önce anlatmıştım. okumak isterseniz yazısı için buraya bakabilirsiniz. Bu şekilde bir de saç bakım rutinimi yazmak istiyorum aslında ama öncelikle son zamanlarda memnun kaldığım iki ürünü tanıtmak istedim.
     Saçlarımın yapısı o kadar berbat ki Benim diyen insanı delirtecek cinste. Hem kuru hem dalgalı hemde çok. Banyodan çıkıp direkt kurutmaya kalktığımda tam bir bonus kafa oluyorum. Hatta duble bonus diyeyim de anlayın artık. Ah ne çekti bu ablanız saçlarından. Fön çekmeye kalkıp içinden çıkamayınca söylenen kuaförler mi dersiniz,  boyatmaya kalkınca senin saça iki katı boya gider deyip, iki katı fiyat isteyenler mi. Durum böyle yani. Boya sorununu nasıl çözdüğümü ve hürrem saçlarımı nasıl elde ettiğimi bilahare anlatacağım. Şimdi bu ürünlere bakalım.



    Avon argan yağlı saç serumu saç bakım rutinime ilk eklenene ürün oldu. Daha önce avon'un kuru ve yıpranmış saçlar için saç ucu bakım serumunu denemiş ve hiç memnun kalmamıştım. Bu ürünün şişesi de aynı ona benziyordu. Pek ümidim yoktu ama fiyatı 6.90 gibi uygun birşeydi ve saçları için bulduğu her ürünün üzerine atlayan ben bunu da almadan yapamadım. Sonuç mu? Hiç ummadığım kadar memnunum. Parmak uçlarımla ısıtıp saçıma taradıktan sonra uyguluyorum. Saçımı ağırlaştırmadan parlak ve elektriklenmeyen bir görüntü elde ediyorum. Fön çekmeden elde edebildiğim en iyi görüntü bu diyebilirim. Çok ve çok memnun olduğumdan hemen yedekledim tabi ki. Bakınız aşağıda ki gibi:)


   Yedeklerken de avon argan yağlı saç maskesini de aldım. Bu ürünü de haftada bir tüm saçıma uygulayıp 5 dakika beklettikten sonra duruluyorum. İçinde hani doğal bakımlarda pek tavsiye edilen E vitamini ve provitamin B5 de mevcut. Avon argan yağlı saç maskesi de gönlümü fethetti. Genelde maske uyguladıktan sonra saçlarım biraz sertleşir. Bu ürün yumuşacaık bırakıyor. Saçımın yüzüme değdiğindeki o yumuşacık his hoşuma gidiyor.
   Yumuşacık, elektriklenmeyen, ışıl ışıl parlayan ve istediğiniz her şekli alan, her kadının hayali olan saçlara ulaşmak için yapmayacağım yok anlayacağınız. Şimdilik elimdekiler bunlar ama arayışlara ve denemelere devam. Sizin de güzellliğinize güzellik katan yumuşacık saçlarınız olsun inşallah. Sevgiyle kalın...

17 yorum :

  1. saçlarım çok yağlı argan yağları daha da ağırlaştırıyor bir kaç ürün denedim çok ağırlık yaptı. Sadece durulanmayan ürünleri ağırlık yapmadı. Güle güle kullan:) Bloguma beklerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Zuhalcim. Ben bloguna geleli çok oldu ilk izleyicilerindenim. Fatih' i de daha kimse keşfetmemişken keşfedenlerdenim. Malum gratis yazısından çok daha önce yani:)

      Sil
  2. Diğer ürünlerini denemedim ama Serumunu bittikçe yeniliyorum :) fiyat performans açısından da gayet güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana katılıyorum. Serum fiyatına göre çok iyi maskede gönlümü fethetti ama denediğim Avon şampuanlarıyla frekanslarımız pek uyuşmadığı için şampuan ve saç kremine elim gitmedi.

      Sil
  3. çekilişim varrr katılmak istemez misiniz??

    jeliboncuk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merak ettim ben de alıp deneyeceğim mutlaka
    sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili naz dene fiyatına göre performans iyi. benim saçlarımı bile adam etti. sevgiler...

      Sil
  5. Genelde kullananalr çok memnun bu seriden. Ben henüz tanışamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanış seversin. ama ben şimdi başka bir yağ keşfettim daha bir kere kullandım. biraz daha kullanaym yazacağım. sanki o daha mı güzel ne:) sevgiler...

      Sil
  6. serumunu ben de bir donem kullandım ve cok memnun kalmıstım. avon a uye mi olmak lazim nedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da yaptım bir ara bütün ürünlerini denedim nerede ise baktım kendime alıyorum hep vazcaydım:)

      Sil
  7. Aldım bundan daha gelmedi inş severim bende..Bu arada nelerdesin niye yazmıyorsun yahu özlettin vala.!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan inşallah seversin. ÖNCE bir ay tatil sonra da ramazan rehaveti durum bu. yazacağım inşallah. sevgiler. Özlenmek güzel bu arada:)

      Sil
    2. Kullanıyorum şuanda memnunum sadece yeşile göre kokusu biraz daha ağır okadar koku olarak yeşil kapaklı olan güzeldi;)Sevgiler,mail falanda atmıştım ben ama dönmedin geri yazmadında bloğumu takipte diğilsin sanırım,hep görüyordum çünkü yorumlarını başka yerlerde.

      Sil
    3. mailini yeni gördüm. bloga yazmayınca mailleri kontrol etme gereği duymadım üzgünüm. blogumu takip etmiyorsun galiba deyince de şüpheye düştm. bi daha baktım. ilk takibe aldığım bloglardansın. Ama sanırım google reader a düşmüyor bazı yazıların. diğer takip ettiğim bazı bloglarda da bu sorun var. bloglovini de bulamadım blogunda. yoksa yorumlarını benden esirgemeyen kokoş madame 'ımı yalnız bırakır mıyım hiç. sevgiler...

      Sil
    4. Hım belki asıl mailin kontroldesindir diye düşünmüştüm bende (= Bendede öyle bazen göremiyorum ama başkalarından görüyorum işte yorumlarında falan senide öyle hatırladım bir bakayım bloğa dedim,ve mail attım.Blovingim var ama ekleme gereği duymadım çünkü anlamadım hiç nasıl oluyor ne bitiyor resim bile ekleyemedim oraya ya çok anlamsız biryer :))
      http://www.bloglovin.com/madamekokos

      Bak bak aşk olsun ben yorum yapmasam yalnızmı bırakcan beni karşılıkmı aa :(

      Sil
    5. Bloglovini kullan canım. BAşka türlü takip imkanı zor. Olur mu öyle şey kırma beni ne karşılığı. sevgiler...

      Sil