5 Mayıs 2013 Pazar

Watsons alısverisi

     Watsons alışverişimi yapalı 15 gün kadar oldu ama yayınlayamadım. Kısa bir tatile çıkmıştım. O tatilden de çok tatlı şeyler aldım. İtiraf ediyorum, çok şekerlerdi, dayanamadım. Bende kendim kullanamasam da mini bir çekilişle izleyicilerime hediye ederim dedim. Bir düzenleme yapabilirsem mini bir çekilişim olacak. Şimdi gelelim watsons alışverişime:
pure beauty ve loreal
   Az ve öz ihtiyaca yönelik bir alışveriş oldu. Daha önce Cilt bakım rutinimi  burada yazmıştım. Kullandığım ürünlerden oldukça memnundum ama Pure beauty ürünlerini denemek istediğimi belitmiştim. Dediğimi yaptım.   gittim aldım. Deneyip yorumlarımı paylaşacağım.
  1. pure beauty gündüz losyonu ve gece kremi: gem gündüz losyonunu hem gece kremini içeren bu kofrenin fiyatı çok uygundu. 29 lira.
  2. pure beauty eye mask: Maskelere olan merakım malum bu maskeyi de serinin göz ürününü deneyeyim diye aldım. 4.99 lira idi yanılmıyorsam.
  3. Loreal perfect clean peeling: Peeling ihtiyacım vardı bunu da temizleyici başlığı için tercih ettim. İndirimdeydi yanılmıyorsam 12 lira idi.
  Bir de bunların yanında pure beauty nin aynı serisinden exfaloting, göz kremi ve serumu numune olarak verildi.Deneyip yorumlarımı yazacağım. Sevgiyle kalın...


10 yorum :

  1. Güle güle kullan iyi almıssın fiyat açısından pedli lorealden bende alıcam anneler gününde hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım. Daha bir kere kullanabildim. anneler günü biran önce gelsin de alalım birşeyler:

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,
    pure beauty markasını merak ediyorum.ürünleri kullanınca yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim:)
    bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. en kısa zamanda deneyip yorumlamaya çalışacağım. Bu ara o kadar çok şey alıp bir kenara koydum ki bir yerden başlamam lazım:)takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cicilerini :)) bu narlı serinin göz kremini çok beğenen var aklımdaydı bayadır :) indirim ne zamana kadar devam edecekmiş bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he bu arada watsons indirimi 12 mayısa kadar devam:)

      Sil
  6. sağolasın teşekkür edrim. BUNlar benim anneler günü indirimi ganimetlerim değil ama:)arada almıştım. Bugün yoldan çıktım valla. Ama indirimler çok güzeldi ne yapayım onları da yazacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım :)
    ojebahcesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim. Bloguma hoş geldin. Sevgiler...

    YanıtlaSil